Najnowsze Wpisy

Kolejny nudny dzień.... Komentarze (4)
07. stycznia 2004 20:05:00
linkologia.pl spis.pl

Kolejny nudny dzień....szkoła... od 7.10.... i co.... oceny żadnej nie dostałem... a ni dobrej, ani złej... i co... i lipa... w domu tez nic ciekwego się nie dzieje..... jedyną dobrą rzeczą jaką się wydarzyła było to że namaściliśmy razem z kolegami jedna z naszych koleżanek.. którą  pozdrawiam i mam nadzieje że juz wyschła ;-) Jutro wsumie, teorytycznie zapowiada sie o niebo lepszy dzień... ale jak bedzie... się okaże... w szkole mam 2 WF :D, 2 Infy :D.... moje ulubione przedmioty... jak bedzie... sie okaże :-)

broniu : :

Witam !!! Komentarze (2)
04. stycznia 2004 17:36:00
linkologia.pl spis.pl

Witam, to mój pierwszy blogasek więc proszę o wyrozumiałość.. aha może na pierwszą notke cos o mnie.... mam na imię Tomek, mieszkam w Wieliczce... chodzę do 1 klasy gimnazjum, pozdrawiam wszystkich moich kolegów, koleżanki, przyjaciół, przyjaciółki itd... aha jeszcze jedno.. prosze wszystkich o wpisywanie do księgi gości się ;-)

broniu : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
2930311234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930311

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

jakubvod | moint1b | piotrekd1 | celmar | tomek-1 | Mailing